Řízení vztahů se zákazníky

Title Alternative:Customers´ relationship management
Loading...
Thumbnail Image
Date
2008
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Technická Univerzita v Liberci
Abstract
The main target of this work is to understand better the topic of the care of customers and communication with them. The text will be focused on the key accounts, who have a remarkable importance for each company. There will be explained who the key account is, what are the best ways of communication, the main strategies suitable for the customers and the software systems used for the customers´ care. There will be also described how the customer relationships are managed in a concrete company. This will be analysed and possilble improvements will be suggested.
Cílem bakalářské práce je proniknout blíže do problematiky péče o zákazníka a komunikace s ním. Práce bude zaměřena především na klíčové zákazníky, kteří mají pro firmu mimořádný význam. Bude vysvětleno, kdo je klíčový zákazník, jak se se zákazníkem má nejlépe komunikovat, jaká je strategie vhodná pro jednotlivé zákazníky a jaká existuje softwarová podpora péče o zákazníka. Dále bude popsáno, jakým způsobem je o zákazníka pečováno v konkrétní firmě, přičemž jednotlivé kroky budou analyzovány a budou navrženy možnosti pro případné zlepšení.
Description
katedra: KMG; přílohy: 1 CD ROM; rozsah: 45 s., 7 s. příloh
Subject(s)
benefits, customer relationship management, supplier, warranter, the internet, key account manager, key account, communication, competition, agent, pivotal (crm software), case studies, customers´ satisfaction research, customer, benefity, crm, dodavatel, garant, internet, key account manager, klíčový zákazník, komunikace, konkurence, obchodní zástupce, pivotal, případové studie, výzkum spokojenosti zákazníků, zákazník
Citation
ISSN
ISBN