Věrnost zákazníka

Title Alternative:Customer Loyalty
Loading...
Thumbnail Image
Date
2007
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Technická Univerzita v Liberci
Abstract
Hlavním úkolem diplomové práce je zhodnotit a vytvořit přehled o možnostech a způsobech, jak si získat a uchovat věrnost zákazníků. První část je zaměřena na komunikaci se zákazníkem, nástroje komunikačního mixu a především také věrnostní programy, které firmám umožňují získávat si věrné zákazníky. Věrnost je ukázána na praktickém příkladu mobilních operátorů v České republice (T-Mobile, O2, Vodafone). V práci je popsána jejich charakteristika a služby, které poskytují. Především však zahrnuje zpřehlednění věrnostních programů, které operátoři pro své zákazníky připravují. V závěru práce je shrnuto celkové porovnání mobilních operátorů a jimi nabízených programů týkajících se věrnosti a možnosti jejich prohloubení.
The diploma´s thesis intention is to evaluate and create summary about possibilities and methods, how to attract and save the customer loyalty. The first part is especially focus on communication with customer, instruments of communication mix and primarily also loyalty programs. Loyalty is pointed at practical model of mobile telecommunication providers in Czech Republic (T-Mobile, O2, Vodafone). At diploma´s work is described their description and services which provide. Firstly includes making of summary their loyalty programs, which prepare for their customers. In conclusion is complete summary comparison of mobile telecommunication providers and their packaged programs concerning loyalty and improving possibilities.
Description
katedra: KMG; přílohy: CD ROM; rozsah: 68 s.
Subject(s)
věrnost zákazníka, zákazník, věrnost, marketingový mix, komunikační mix, mobilní operátoři, komunikace, public relations, reklama, osobní prodej, podpora prodeje, věrnostní program, mobilní síť, customer loyalty, customer, loyalty, marketing mix, communication mix, mobile telecommunication providers, communication, public relations, advertising, personal sale, promotion, customer loyalty program, mobile network
Citation
ISSN
ISBN