Marketingové využití sociálních médií v českém startupu
Title Alternative:Social media marketing in Czech startup company
Loading...
Date
Authors
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Abstract
Bakalářská práce, jejíž téma je „Marketingové využití sociálních médií v českém startupu“,
se zabývá problematikou online marketingu na sociálních sítích. Z hlediska marketingové
mixu je převážně popsána jeho složka propagace a komunikace. Pro tuto práci byla vybrána
firma působící v České Republice. Touto firmou je firma Biano s.r.o. spadající pod investiční
skupinu Miton a fungující jako agregátor e-shopů s bydlením. Společnost není v práci
konkretizována a nadále bude označována jako subjekt či firma. Teoretická část práce je
zaměřena na popsání vybraných pojmů z online marketingu, především z oblasti placené
propagace na sociálních sítích operujících celosvětově na internetovém trhu, kterým je
rovněž věnován značný prostor v této sekci. Také je zde definován klasický marketingový
mix zasazený do online světa a je zde nastíněno internetové reklamní prostředí. Praktická
část je zaměřena na samotnou tvorbu reklamy na sociální síti Facebook a následnou
optimalizaci těchto reklam s ohledem na cílovou skupinu. Hlavním cílem práce je popsání
fungujícího inzertního systému na zvolené sociální síti a návrh strategií pro daný trh
s bydlením.