Browsing by Author "Špringl, Vladimír"
Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
- ItemMarketingové využití sociálních médií v českém startupuŠpringl, VladimírBakalářská práce, jejíž téma je „Marketingové využití sociálních médií v českém startupu“, se zabývá problematikou online marketingu na sociálních sítích. Z hlediska marketingové mixu je převážně popsána jeho složka propagace a komunikace. Pro tuto práci byla vybrána firma působící v České Republice. Touto firmou je firma Biano s.r.o. spadající pod investiční skupinu Miton a fungující jako agregátor e-shopů s bydlením. Společnost není v práci konkretizována a nadále bude označována jako subjekt či firma. Teoretická část práce je zaměřena na popsání vybraných pojmů z online marketingu, především z oblasti placené propagace na sociálních sítích operujících celosvětově na internetovém trhu, kterým je rovněž věnován značný prostor v této sekci. Také je zde definován klasický marketingový mix zasazený do online světa a je zde nastíněno internetové reklamní prostředí. Praktická část je zaměřena na samotnou tvorbu reklamy na sociální síti Facebook a následnou optimalizaci těchto reklam s ohledem na cílovou skupinu. Hlavním cílem práce je popsání fungujícího inzertního systému na zvolené sociální síti a návrh strategií pro daný trh s bydlením.
- ItemVolba optimální on-line marketingové strategie v prostředí sociálních sítí(2019-05-15) Špringl, Vladimír; Semerádová Tereza, Mgr. Ph.D. : 63774; Tvrzník Michal, Ing. Konzultant2 : 67017Diplomová práce je zaměřena na problematiku tvorby a optimalizaci marketingové strategie na sociálních sítích včetně vhodné aplikace brandové strategie. Cílem diplomové práce je porozumění hlavních online marketingových kanálů a nástrojů se zaměřením na sociální sítě. Ty jsou v průběhu práce popsány detailně tak, aby bylo pochopeno jejich postavení v rámci internetu. Jako nejrelevantnější sociální sítě, které je možné použít pro marketingovou strategii, jsou zvoleny sítě Facebook a Instagram. Následuje tvorba reklamní kampaně na zvolených sociálních sítích, která je poté zanalyzována pomocí jednotlivých online nástrojů pro správu reklamních kampaní. Ke konci práce je provedena optimalizace, v níž jsou aplikovány změny marketingového i brandového charakteru. Optimalizace práce je postavena na datech z předchozí analýze reklamní kampaně.