Prezentace firmy

Title Alternative:Company Presentation
Loading...
Thumbnail Image
Date
2010
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Technická Univerzita v Liberci
Abstract
The aim of the Bachelor paper is to find an appropriate presentation and promotion of a BABOJA chinchilla farm. The first part deals with business plan and detailed specification of the company. This chapter also includes a list of terms related to marketing communications. The main part consists of history of furriery and fur farms. The problem of company's presentation is solved by creating a special visual style for the BABOJA breeding farm and it is followed by different types of promotion. The practical implementation of the visual style is made in the Adobe Illustrator CS3 graphic program.
Bakalářská práce se snaží najít vhodnou prezentaci a propagaci konkrétní firmy, kterou je chovná farma činčil vlnatých BABOJA. Úvodní část představuje podnikatelské záměry a bližší specifikaci firmy. Tato část rovněž obsahuje vysvětlení základních pojmů z oblasti marketingové komunikace. V hlavní stati nechybí náhled do historie kožešnického oboru, kožešnické praxe a chovu kožešinových zvířat. Problém prezentace firmy je následně řešen vytvořením odpovídajícího vizuálního stylu pro farmu BABOJA, včetně různých možností propagačních materiálů. Praktická realizace vizuálního stylu je provedena v grafickém programu Adobe Illustrator CS3.
Description
katedra: KDE; přílohy: 1CD; rozsah: 61
Subject(s)
presentation, promotion, visual styl, design, computer graphic, breeding, fur, chinchilla, prezentace, propagace, vizuální styl, design, počítačová grafika, chov, kožešina, činčila
Citation
ISSN
ISBN