Věrnostní programy pro zákazníky obchodů s textilním zbožím

Title Alternative:THE LOYALTY PROGRAMMES FOR TEXTILE WARE SHOP CUSTOMERS
Loading...
Thumbnail Image
Date
2010
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Technická Univerzita v Liberci
Abstract
Tato bakalářská práce se zabývá věrnostními programy zaměřenými na zákazníky obchodů s textilním zbožím. Definuje zákazníka a jeho loajalitu k firmě. Dále uvádí konkrétní možnosti, typy a formy programů. Specializuje se především na věrnostní karty a jejich princip fungování v konkrétních prodejnách. Dále popisuje pojem budování vztahu se zákazníky. V závěru je zhodnocen výzkum zabývající se věrnostními kartami a jejich využíváním konečnými zákazníky.
This bachelor´s work deals with loyalty programs with a view to customers of shops with textile´s wares. It defines a customer and his loyalty to a firm. Below it is showing concrete possibilities, types and program´s forms. It specializes in loyalty cards and their principle of functioning in concrete shops. Below it is describing a concept of Customer relationship management. Final part is evaluating the research of loyalty cards and their usage of final customers.
Description
katedra: KHT; rozsah: 52 s., 2 s. příloh.
Subject(s)
zákazník, loajalita, věrnostní program, věrnostní karta, budování vztahu se zákazníkem, customer, loyalty, loyalty programmes, loyalty card, customer relationship management
Citation
ISSN
ISBN