Strategie prodeje interiérových textilií

Title Alternative:SALES STRATEGY OF SALES OF INTERIOR TEXTILES
Loading...
Thumbnail Image
Date
2010
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Technická Univerzita v Liberci
Abstract
This bachelor work considers the sales strategy of interior textiles. The work describes briefly interior textiles and analyses contemporary trends. The main part of this bachelor work is formed by an application of results of marketing survey of decorator companies and their customers on a prospectus of newly rising shop Interiér and a correct proposition of single marketing strategy. At the close, a general economic evaluation is made.
Tato bakalářská práce se zabývá strategií prodeje interiérových textilií. Práce stručně popisuje interiérové textilie a analyzuje současné trendy. Hlavní částí bakalářské práce je aplikování výsledků marketingového průzkumu dekoratérských firem a jejich zákazníků na podnikatelský záměr nově vznikající prodejny Interiér a správné navrhnutí jednotlivých marketingových strategií. V závěru je provedeno celkové ekonomické zhodnocení.
Description
katedra: KHT; přílohy: 1 x CD ROM; rozsah: 49 s., 3 s.
Subject(s)
interior textiles, decorating textiles, contemporary trends, marketing research, shop, assortment, prospectus, sales strategy, interiérové textilie, dekorační textilie, současné trendy, marketingový výzkum, prodejna, sortiment, podnikatelský záměr, strategie prodeje
Citation
ISSN
ISBN