Propagace rodinné firmy zaměřené na rekonstrukci automobilových sedadel

Title Alternative:MARKETING STRATEGY OF THE FAMILY COMPANY RENOVATING CAR SEATS
Loading...
Thumbnail Image
Date
2007
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Technická Univerzita v Liberci
Abstract
Tato bakalářská práce se zabývá propagací a reklamní strategií firmy Autosedadla Švejda, která je zaměřená na renovace a přestavbu sedadel. Představuje tuto firmu, popisuje minulou i současnou situaci a díky marketingovému výzkumu nastiňuje možné strategické tahy do budoucna. Snaží se vylepšit kroky v oblasti marketingové komunikace a také specifikovat dosavadní problémy v marketingu. Hlavní část je věnována návrhům a zhodnocení reklamní strategie a vysvětluje důvody, proč byly zvoleny.
This bachelor work describes marketing and advertising strategy of the company Auto Svejda. The copany' s main production program is renovation and rebuilding of car seats. The work introduces this company, describes past and present situation and, based on a marketing research, proposes possible strategic moves in future. It attempts to improve process of marketing communication and also to specify present problems in marketing. The main part of the work than evaluates advertising strategy, introduces proposals and explains why they were selected.
Description
katedra: KHT; rozsah: 48 s., 16 s. obr. příloh
Subject(s)
marketingový výzkum, respondent, propagace, zákazník, automobilová sedadla, renovace, marketing research, respondent, propagation, customer, car seats, renovation
Citation
ISSN
ISBN