Repository logo
  • English
  • Čeština
  • Log In
    or
    New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
Repository logo
  • Communities & Collections
  • All of DSpace
  • English
  • Čeština
  • Log In
    or
    New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. Browse by Author

Browsing by Author "Švejdová, Šárka"

Now showing 1 - 4 of 4
Results Per Page
Sort Options
  • Loading...
    Thumbnail Image
    Item
    Cestovní ruch krajů České republiky
    (Technická Univerzita v Liberci, 2010-01-01) Švejdová, Šárka; Švermová, Pavla
    This graduate thesis is about the present state of tourism in individual regions of the Czech Republic. It introduces various projects of tourist industry in individual regions of the Czech Republic and then analyses success rate of these projects, respectively the number of visitors. On the basis of the obtained information, this thesis rates the most and least successful regions. The main part of work consists in the situation analysis from which follows the SWOT analysis of the weakest regions. It specifies present problems of tourist industry in the regions into the future and then attempts to outline suitable steps to increase popularity of the regions and consequently the number of visitors and income from tourism. At the end an economic analysis of one of the proposals is performed.
  • Loading...
    Thumbnail Image
    Item
    Cestovní ruch krajů České republiky
    (2010-01-01) Švejdová, Šárka
  • Loading...
    Thumbnail Image
    Item
    Propagace rodinné firmy zaměřené na rekonstrukci automobilových sedadel
    (Technická Univerzita v Liberci, 2007-01-01) Švejdová, Šárka; Fridrichová, Ludmila
    Tato bakalářská práce se zabývá propagací a reklamní strategií firmy Autosedadla Švejda, která je zaměřená na renovace a přestavbu sedadel. Představuje tuto firmu, popisuje minulou i současnou situaci a díky marketingovému výzkumu nastiňuje možné strategické tahy do budoucna. Snaží se vylepšit kroky v oblasti marketingové komunikace a také specifikovat dosavadní problémy v marketingu. Hlavní část je věnována návrhům a zhodnocení reklamní strategie a vysvětluje důvody, proč byly zvoleny.
  • Loading...
    Thumbnail Image
    Item
    Propagace rodinné firmy zaměřené na rekonstrukci automobilových sedadel
    (2007-01-01) Švejdová, Šárka

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Contact us
  • Cookie settings
  • Send Feedback

Theme by

+ dataquest