Public relations vybrané firmy

Abstract
Hlavním předmětem diplomové práce Public relations vybrané firmy je návrh PR aktivit pro firmu Školky v přírodě tak, aby levně a efektivně oslovila stávající i nové klienty. Budování a udržování dobrých vztahů s klienty je pro firmu podstatné, jelikož poskytuje služby vzdělávacím institucím. Nástroj PR firma používá zatím jen nepatrně. Práce je rozdělena do dvou částí. Teoretická část práce je zaměřena na vymezení důležitých pojmů marketingové komunikace a na nástroj marketingové komunikace public relations. Praktická část představuje vybranou firmu, její používané komunikační nástroje a vyhodnocuje současnou marketingovou komunikaci. Značnou část praktické části tvoří návrhy PR aktivit pro firmu Školky v přírodě, které jsou připraveny tak, aby byly odstraněny nedostatky zjištěné v současné marketingové komunikaci firmy.
The main subject of master thesis Public relations of the selected company is the proposal of PR activities for the Školky v přírodě company in order to acquire new clients and build cheaply and effectively credibility for existing clients. Building and maintaining of good relationships with clients is very important because company provides services to educational institutions. Company uses PR only marginally. This thesis is divided into two parts. The theoretical part is focused on the important terms of marketing communications and on the marketing communication tool public relations. The practical part introduces the selected company, its used communication tools and evaluates the current marketing communication. The proposals of PR activities for Školky v přírodě constitute the significant part of master thesis. PR activities are prepared to eliminate identified shortcomings in the current company's marketing communication.
Description
Subject(s)
Brožura, firma, klienti, marketingová komunikace, náklady, PR aktivity, PR články, public relations, Školky v přírodě, událost, Brochure, clients, company, costs, event, marketing communication, PR activities, PR articles, public relations, Školky v přírodě
Citation
ISSN
ISBN