Profil klienta střediska výchovné péče

Abstract
Tato diplomová práce se zabývá profilem klienta střediska výchovné péče. Cílem bylo zjistit, jaké sociálně patologické jevy jsou nejčastější příčinou selhání dítěte a jaké je výchovné prostředí, které jej ovlivňuje. Teoretická část se zaměřuje na charakteristiku střediska výchovné péče, rodinu a její specifika, poruchy chování a sociálně patologické jevy. V praktické části jsme se pomocí dotazníkového šetření zabývali rozsahem sociálně patologických jevů umístěných klientů, možnostmi seberealizace a jejich výchovným prostředím.
This thesis deals with the profile of the client of the center of educational care. The goal was to find out what social pathological phenomena are the most common cause of a child's failure and what is the educational environment that affects it. The theoretical part is focused on the characteristics of educational care centers, families and their specifics, behavioral disorders and socially pathological phenomena. In the practical part, we used the questionnaire survey to address the range of socially pathological phenomena of clients, the possibilities of self-realization and their educational environment.
Description
Subject(s)
Středisko výchovné péče, děti a mládež, rodina, volný čas, poruchy chování, sociálně patologické jevy, Center of education care, children and youth, family, free time, behavioral disorder, socially pathological phenomenone
Citation
ISSN
ISBN