Odlišnosti sociálního klimatu ve dvou školních třídách základní školy

Abstract
Tato diplomová práce se zabývá sociálním klimatem školní třídy ve třídě běžné a výběrové s rozšířenou výukou informatiky. Klima je zkoumáno v jeho preferované a aktuální formě.Cílem diplomové práce je porovnání sociálního klimatu třídy běžné a třídy výběrové. Záměrem práce je snaha pokusit se upozornit na možné rozdíly ve vnímání klimatu mezi žáky devátých ročníku ZŠ.Teoretická část práce se zabývá definováním klimatu a oblastmi, které s klimatem souvisí.Metodická část práce popisuje výzkumnou metodu, místo výzkumu a výzkumný vzorek.Výsledková část práce popisuje a interpretuje výsledky. Porovnává aktuální a preferované klima mezi běžnou a výběrovou třídou.
This thesis has occupied with the social climate of the ordinary and the superior class with the enlarged lessons of information technology. The clime has been studying in its favour and current condition.The aim of the thesis is to compare the social climate of the ordinary and the superior class. There is the intention to try to aware of the possible divergence in the perception the climate among the pupils of the 9th form of the basic school.The theoretical part has occupied with the definition of the climate and the fields connected with the climate.The methodological part has described the research method, the place of the research and the researched sample.The summary has delineated and interpreted the results of the study. It has compared current climate between the ordinary and the superior class.
Description
Subject(s)
sociální klima školní třídy, běžná třída, výběrová třída, dotazník CES, the social climate of the school class, an ordinary class, a superior class, a questionnaire CES
Citation
ISSN
ISBN