Návrh zlepšení marketingového komunikačního mixu vybraného podniku

Abstract
Diplomová práce se zabývá marketingovým komunikačním mixem společnosti Cromwell Tools Ltd. ve spojení s vybraným výrobkem, pneumatickou nýtovačkou, a jeho závislostí na životní cyklus výrobku. Konkrétně analyzuje její současný stav na základě historických dat o objemech prodejů, prodejní a pořizovací ceny a výsledky analýzy využívá při tvorbě návrhu optimalizovaného marketingového mixu. Kromě toho se zabývá teoretickými poznatky a definuje důležité pojmy pro porozumění problematiky marketingové komunikace. Jsou zde stanoveny obecné zásady při volbě marketingové strategie, z níž se odvozují komunikační strategie podniku. Na základě analytického šetření byl sestaven návrh vhodného komunikačního mixu, jeho změny reflektovány na rozpočet marketingové komunikace a posléze aplikovány do původní časové řady pro zachování nekontrolovatelných vlivů ovlivňujících objem prodejů v průběhu životního cyklu výrobku. Závěry z tohoto šetření jsou zpracovány do přehledné tabulky a slovně komentovány.
The Master's thesis deals with marketing communication mix of Cromwell Tools Ltd. in conjunction with selected products, pneumatic riveter, and its dependence on the product life cycle. Specifically, it analyzes the current status of historical data on sales volumes, selling and purchase prices and the results of the analysis is used in drafting an optimized marketing mix. In addition, it deals with theoretical knowledge and defines important terms to understand the problems of marketing communications. The general principles in choosing marketing strategies from which to derive communication strategy are also explained here. Based on analytic survey, the draft of an appropriate communication mix was compiled, the changes are reflected on the budget of marketing communications and than applied to the original time series for the preservation of uncontrollable influences affecting the volume of sales over the product lifecycle. The findings of this survey are processed in well arranged table and verbally commented.
Description
Subject(s)
Mezinárodní marketing, marketingová komunikace, marketingový komunikační mix, cyklus tržní životnosti výrobku, analýza časových řad, Cromwell, podnik, International marketing, marketing communications, marketing communications mix, product life cycle, time series analysis, Cromwell, company
Citation
ISSN
ISBN