Konkurenceschopnost vybraného podniku služeb v oblasti cestovního ruchu

Abstract
Cílem bakalářské práce je analyzovat konkurenceschopnost podniku v oboru cestovního ruchu. Teoretická část práce je věnována teoretické definici základních pojmů spojených s konkurenceschopností. Dále tato část přibližuje i problematiku služeb a jejich specifických vlastností. Část praktická představuje vybraný podnik, kterým je kavárna Coffeeshop Company a porovnává ho v rámci komparativní analýzy s konkurenčními podniky. Závěr práce je věnován nejen konkurenčním výhodám vybraného podniku, ale také nedostatkům s návrhem na zlepšení.
The aim of the Bachelor thesis is to analyze the competitiveness of the company in the field of tourism. The theoretical part contains the theoretical definition of basic concepts related to competitiveness. In addition, this section also includes service issues and their specific features. A practical part is the selected company, which is the Coffeeshop Company cafe and compares it as part of a comparative analysis with competing companies. The conclusion of the thesis contains not only to the competitive advantages of the selected company, but also to the shortcomings with a proposal for improvement.
Description
Subject(s)
Konkurenceschopnost, služby, kavárna, cestovní ruch, komparativní analýza, Porterův model pěti konkurenčních sil, Competitiveness, Services, Cafe, Tourism, Comparative Analysis, Porter's model of five competing forces
Citation
ISSN
ISBN