Monitoring trhu se sportovní a volnočasovou obuví v České republice a zhodnocení postavení značky Reebok
Title Alternative:Monitoring of market sports and lifestyle shoes in the Czech Republic and the evaluation of the position of Reebok
Loading...
Date
2013
Authors
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Technická Univerzita v Liberci
Abstract
Bakalářská práce se zabývá především zjištěním pozice na trhu sportovní a volnočasové obuvi značky Reebok oproti dalším značkám. Cílem této práce je zjistit, jak se umístí obuv značky Reebok v kamenných i internetových prodejnách A3 SPORT a Sportisimo a jak oblíbená je u návštěvníků Pure Jatomi Fitness v Nových Butovicích. V teoretické části jsou popsány marketingové nástroje, které slouží k posouzení konkurenceschopnosti značky. Praktická část obsahuje charakteristiku firmy a popis kategorií její výrobků, dále jsou uvedeny tři marketingové průzkumy a jejich vyhodnocení. Na základě zjištěných údajů jsou předloženy návrhy na zlepšení prodejnosti značky Reebok.
Description
43 s. :il., grafy +CD ROM
Subject(s)
footwear, marketing, obuv, marketing