Repository logo
  • English
  • Čeština
  • Log In
    or
    New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
Repository logo
  • Communities & Collections
  • All of DSpace
  • English
  • Čeština
  • Log In
    or
    New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. Browse by Author

Browsing by Author "Tomešová, Tereza"

Now showing 1 - 5 of 5
Results Per Page
Sort Options
  • Loading...
    Thumbnail Image
    Item
    Generátory hodnoty podniku
    (2017-06-12) Tomešová, Tereza; Hasprová Olga, doc. Dr. Ing.; Skolitel : 54965 Jáč Ivan, prof. Ing. CSc.; Konzultant : 61635 Šafka Jiří, Ing. Ph.D.; Konzultant2 : 65316 Tomešová Václava
    Tato diplomová práce se zabývá analýzou generátorů hodnoty podniku Granát, d.u.v., Turnov a jeho samotného ocenění. Nejprve je provedena strategická analýza. Dále jsou analyzovány generátory, kterými jsou zisková marže, tempo růstu tržeb, investice do dlouhodobého majetku, obrátkovost pracovního kapitálu a čistý pracovní kapitál. Samostatné ocenění podniku je provedeno výnosovou metodou, konkrétně modelem DCF (diskontovaného peněžního toku) a moderní metodou EVA (ekonomická přidaná hodnota). Na závěr jsou doporučeny kroky pro zvýšení výkonnosti podniku.
  • Loading...
    Thumbnail Image
    Item
    Monitoring trhu se sportovní a volnočasovou obuví v České republice a zhodnocení postavení značky Reebok
    (2013-01-01) Tomešová, Tereza
  • Loading...
    Thumbnail Image
    Item
    Monitoring trhu se sportovní a volnočasovou obuví v České republice a zhodnocení postavení značky Reebok
    (Technická Univerzita v Liberci, 2013-01-01) Tomešová, Tereza; Ocheretna, Larysa
    Bakalářská práce se zabývá především zjištěním pozice na trhu sportovní a volnočasové obuvi značky Reebok oproti dalším značkám. Cílem této práce je zjistit, jak se umístí obuv značky Reebok v kamenných i internetových prodejnách A3 SPORT a Sportisimo a jak oblíbená je u návštěvníků Pure Jatomi Fitness v Nových Butovicích. V teoretické části jsou popsány marketingové nástroje, které slouží k posouzení konkurenceschopnosti značky. Praktická část obsahuje charakteristiku firmy a popis kategorií její výrobků, dále jsou uvedeny tři marketingové průzkumy a jejich vyhodnocení. Na základě zjištěných údajů jsou předloženy návrhy na zlepšení prodejnosti značky Reebok.
  • Loading...
    Thumbnail Image
    Item
    Problematika kázně ve srovnání SOŠ a SOU
    (2014-01-01) Tomešová, Tereza
  • Loading...
    Thumbnail Image
    Item
    Problematika kázně ve srovnání SOŠ a SOU
    (Technická Univerzita v Liberci, 2014-01-01) Tomešová, Tereza; Wernerová, Jana
    Bakalářská práce se zabývá problematikou kázně na středních odborných školách a středních odborných učilištích. Teoretická část práce uvádí definice nekázně, její typy, příčiny, kázeňské prostředky a prevence. Praktická část práce zjišťuje názory učitelů na problematiku kázně odehrávající se na jejich škole. Výsledky výzkumu jsou zjišťovány pomocí dotazníku, který byl předložen učitelům středních odborných škol a středních od-borných učilišť. Dále praktická část obsahuje rozhovor s učiteli, kteří mají zkušenost s výukou v obou těchto institucích.

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Contact us
  • Cookie settings
  • Send Feedback

Theme by

+ dataquest