Formy a metody uplatňování principů CSR ve velkých a globálních firmách

Title Alternative:Forms and methods of applying CSR principles in large and global companies
Abstract
Tématem této bakalářské je společenská odpovědnost firem, neboli koncept CSR. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část představuje definici konceptu a pojmů s ním spojených, popis tří pilířů, na kterých je koncept založený a v jejím obsahu nalezneme také hlavní zásady a výhody CSR. V teoretické části jsou dále představeny rozdíly mezi společenskou odpovědností praktikovanou ve velkých firmách a společenskou odpovědností malých a středních podniků. Praktická část se zabývá konceptem CSR v podniku Škoda Auto. Nejprve se v této části věnuji stručnému představení automobilky a dále se již zaměřuji na její společenskou odpovědnost. Konkrétně se zde zabývám identifikací metod, které firma uplatňuje v rámci jednotlivých pilířů CSR. U každého pilíře pak vyhodnocuji pozitivní, případně negativní hlediska společenské odpovědnosti podniku Škoda Auto.
Description
63 stran :barevné ilustrace +1 CD-ROM
Subject(s)
corporate social responsibility, společenská odpovědnost firem
Citation
ISSN
ISBN