Příspěvek dataminingových metod k efektivním marketingovým akcím

Title Alternative:Using datamining methods for effective marketing
Loading...
Thumbnail Image
Date
2013
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Technická Univerzita v Liberci
Abstract
Bakalářská práce přehledně a efektivně nastiňuje problematiku dolování dat v prostředí marketingu, kde se datamining stává strategickou nutností pro společnosti. Čtenář se seznámí s jednoduchými příklady využití v praxi, především nástroji a způsoby využití dat, které obchodníci využívají pro svá marketingová rozhodnutí. Představí se software SPSS Modeler, a jeho využití ve všech fázích dataminingu,podle standardu CRISP-DM. Jeho využití se předvede na příkladu veřejných zakázek v České republice, kde výstupem jsou ohodnocené zakázky podle úplnosti dat a transparentnosti.
Description
41 s., 27 s. příl. :il., tab., grafy +CD ROM
Subject(s)
data, marketing, data, marketing
Citation
ISSN
ISBN