Implementace digitální marketingové strategie internetového obchodu

Abstract
Diplomová práce s názvem Implementace digitální marketingové strategie internetového obchodu je zaměřena na problematiku přechodu klasického kamenného prodeje bez marketingového řízení na elektronický obchod s aktivním zapojením plánované marketingové podpory. Cílem práce je analýza prostředí podniku ABI AUTO s.r.o. ve vztahu k produktu značky Fondmetal a na základě výstupů navrhnout a realizovat marketingovou strategii. K tomu jsou využity teoretické základy ověřované aktuálními výsledky výzkumů následované realizací webových stránek včetně e-commerce a reklamní podpora za využití PPC systémů. Výstupem práce jsou přímo využitelné marketingové nástroje a kanály napojené na vnitropodnikové systémy umožňující kompletní přesun podnikatelských aktivit do digitálního prostředí.
The thesis entitled Implementation of e-shop digital marketing strategy is focused on the transition from classic store without marketing management to e-commerce with active involvement of planned marketing support. Objective of the work is to analyse the business environment of company ABI AUTO s.r.o. in relation to Fondmetal brand of products. Based on the outputs of the analysis to design and implement a marketing strategy. The theoretical foundations verified by current research results are used for this, followed by designing website, including e-commerce and advertising support using PPC systems. The output of the work includes directly usable marketing tools and channels connected to the internal company systems which enable a complete transfer of business activities to the digital environment.
Description
Subject(s)
online marketing, e-shop, e-commerce, PPC, reklama, webová stránka, Google Ads, online marketing, e-shop, e-commerce, PPC, advertisment, website, Google Ads
Citation
ISSN
ISBN