Browsing by Author "Dvořáček, Filip"
Now showing 1 - 3 of 3
Results Per Page
Sort Options
- ItemEffective Creativity Against Banner Blindness(Technická Univerzita v Liberci, ) Postránecká, Kateřina; Dvořáček, Filip; Ekonomická fakultaThis research study titled "Effective Creativity against Banner Blindness" aims to investigate the factors that significantly influence the attention of Internet users toward banner ads. By observing Internet users during their natural online browsing behavior, we discovered that factors such as colors, text, and element layout have a negligible influence. However, a crucial finding of this study is that the user's current needs or interests play a significant role in capturing their attention. Consequently, recognizing that Internet users are primarily influenced by whether an advertisement aligns with their everyday needs or goods is the primary outcome of this study. Furthermore, this research provides insights into strategies to combat banner blindness by presenting relevant ads to the right user at the right time and place.
- ItemImplementace digitální marketingové strategie internetového obchodu(2021-11-1) Dvořáček, Filip; Dědková Jaroslava, doc. PhDr. Ing. Ph.D. : 54802Diplomová práce s názvem Implementace digitální marketingové strategie internetového obchodu je zaměřena na problematiku přechodu klasického kamenného prodeje bez marketingového řízení na elektronický obchod s aktivním zapojením plánované marketingové podpory. Cílem práce je analýza prostředí podniku ABI AUTO s.r.o. ve vztahu k produktu značky Fondmetal a na základě výstupů navrhnout a realizovat marketingovou strategii. K tomu jsou využity teoretické základy ověřované aktuálními výsledky výzkumů následované realizací webových stránek včetně e-commerce a reklamní podpora za využití PPC systémů. Výstupem práce jsou přímo využitelné marketingové nástroje a kanály napojené na vnitropodnikové systémy umožňující kompletní přesun podnikatelských aktivit do digitálního prostředí.
- ItemMožnosti financování vlastního bydlení(2019-10-31) Dvořáček, Filip; Hyblerová Šárka, Ing. Ph.D. : 54833Bakalářská práce s názvem Možnosti financování vlastního bydlení je zaměřena na problematiku kvalitativních a kvantitativních aspektů bankovních služeb v konkrétním zaměření na hypoteční úvěry. Hlavním cílem práce je objektivní vyhodnocení kvality služeb a nabídek poskytovaných bankami. Data jsou získávána vlastním výzkumem probíhajícím formou mystery shoppingu. Dílčím cílem je definování aspektů kvality kvalifikovanosti zaměstnanců, transparentnosti nabídky a péče bank o potenciálního klienta. První kapitola obsahuje teoretická východiska finančního sektoru služeb se zaměřením na hypoteční úvěry v legislativním kontextu ČR a doporučení ČNB. Druhá kapitola definuje pojetí kvality a její význam v hodnocení poskytovaných služeb komerčními bankami. Následující kapitoly třídí data získaná od České spořitelny, ČSOB, Komerční banky, Fio banky a Air bank v logické celky umožňující objektivní porovnání a vyhodnocení nejvhodnější nabízené služby. Jednotlivé vyhodnocené slabé stránky při poskytování služeb jsou v poslední kapitole komentovány s návrhy na zlepšení vycházející z teoretických předpokladů předchozích kapitol.Jako doplnění bakalářské práce byla vytvořena interaktivní kalkulačka, která využívá nastavené principy a umožňuje čtenáři jejich přímého využití v praxi nebo přizpůsobení výsledku výzkumu vlastním preferencím.