Koncepce značky jako součást podnikové strategie na příkladu Severochema, v.d.

Loading...
Thumbnail Image
Date
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Abstract
Tato diplomová práce pojednává o komplexní a velmi aktuální problematice moderního managementu značek, cílem je sestavení koncepce značky. Autorka pojímá tuto problematiku jako základní součást strategického řízení podniku, od níž se odvíjejí ostatní plánovací aktivity. Práce vychází z teoretického základu o strategickém plánování, vysvětluje jednotlivé kroky při strategickém plánování značky a především vluv produktové a komunikační koncepce na plánování značky. Pozornost je věnována taktéž problematice kupního chování s cílem nalezení hodnot pro zákazníka. Jádrem práce je pak podrobná analýza jednotlivých prvků identity značky. Jsou vysvětleny především pojmy hodnota, fuknce a výzkumy značky. Praktickým výstupem jsou obecná doporučení pro management značek a analýza produktového portfolia družstva pro chemickou výrobu Severochema Liberec.
Description
Subject(s)
Citation
ISSN
ISBN