Komparace postojů zákazníků nakupujících oblečení v kamenných prodejnách a na internetu

Title Alternative:Comparison of customer attitudes towards online shopping and shopping in clothing stores
Loading...
Thumbnail Image
Date
2015
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Technická Univerzita v Liberci
Abstract
Diplomová práce se zabývá porovnáním postojů zákazníků nakupujících oblečení v kamenných prodejnách a na internetu. Teoretická část diplomové práce se zaměřuje na charakteristiku maloobchodu a internetového prodeje a současně podává přehled základních teoretických východisek v oblasti vnímání, hodnoty, postojů, chování, spokojenosti a věrnosti zákazníků. Další část diplomové práce poskytuje informace o metodologii provedeného výzkumu a přináší podrobnou analýzu výsledků realizovaného výzkumu, jenž zjišťoval vnímání, přístupy, preference, pocity, zvyklosti, názory a zkušenosti respondentů k nákupu oblečení v kamenných prodejnách a prostřednictvím internetu. Primárním cílem výzkumu bylo identifikovat významné a méně významné aspekty a atributy určující postoje zákazníků k nákupu oblečení v kamenných prodejnách a prostřednictvím internetu. Diplomová práce detailně pojednává o zjištěných postojích zákazníků a následně tyto postoje vzájemně porovnává v rámci nákupu oblečení v kamenných prodejnách a prostřednictvím internetu. Diplomová práce přináší nové informace jednak ohledně současných trendů ve spotřebitelových postojích, jednak ohledně nákupního chování spotřebitelů na českém trhu s oblečením. Zjištěné závěry poukazují na možnosti vytvoření pozitivnějších postojů zákazníků a zvyšování spokojenosti a věrnosti zákazníků.
Description
138 stran, 22 stran příloh :tabulky, grafy +1 CD-ROM
Subject(s)
retail trade, electronic commerce, maloobchod, elektronický obchod
Citation
ISSN
ISBN