Zlepšení spolupráce a komunikace rodičů s vychovateli formou pravidelných aktivních schůzek

Abstract
Pedagogický projekt se zaměřuje na zlepšení komunikace mezi vychovatelem a rodiči dětí, které začnou navštěvovat školní družinu. Děti budou žáci 1. ročníku ZŠ. V teoretické části je popsáno, z odborného hlediska, jakým způsobem je možné pracovat na kvalitní komunikaci, spolupráci a důvěře mezi vychovatelem, rodičem a dětmi. Také jakým způsobem začlenit kooperaci rodičů do volnočasových aktivit. Dalším z cílů je podpoření vzájemné spolupráce v rámci výchovy ve školní družině. V praktické části projektu jsou popisovány samotné schůzky a setkání s rodiči a dětmi. Je zde snaha o aplikaci získaných oborných znalostí z teoretické části.
The pedagogical project focuses on improving communication between the educator and the parents of children who start attending school. The children will be pupils of the 1st year of elementary school. The theoretical part describes, from a professional point of view, how it is possible to work on quality communication, cooperation and trust between the educator, par ent and children. Also how to integrate parental cooperation into leisure activities. Another goal is to support mutual cooperation in education in the school group. The practical part of the project describes the meetings themselves and meetings with parents and children. There is an effort to apply the acquired professional knowledge from the theoretical part.
Description
Subject(s)
komunikace, výchova, volnočasová aktivita, kooperace, communication, education, leisure activity, cooperation
Citation
ISSN
ISBN
Collections