Browsing by Author "Procházková, Zuzana"
Now showing 1 - 5 of 5
Results Per Page
Sort Options
- Item
- ItemJižní terasy v Hradci Králové(Technická Univerzita v Liberci, 2009) Procházková, Zuzana; Suchomel, Jiří
- ItemJižní terasy v Hradci KrálovéProcházková, Zuzana
- ItemMuseum a škola flanemca, Jerez de la Frontera(Technická Univerzita v Liberci, 2012) Procházková, Zuzana; Suchomel, JiříThere are two main challenges in this task. To bring a significant amount of building structure to the fine urban structure of the historical centre of Jerez de la Frontera. And secondly, to reinterpret in current language task, which by its nature and location inevitably turns to the local traditional architecture and its principles. The building brings a new potential to the historical centre. It is the key of its revitalisation. It promotes flamenco. It will be the centre which works together with other buildings of the historical centre. The context of the neighborhood is essential for the project. Area defined by streets Luis de Isasi, S. Honorio, Belén a Dr. Lillo is developed in a complex way. I created the introvert world of flamenco inspired by the principle of Alcazar and the patios of houses in Jerez, the birthplace of flamenco. The project works with the visual contact from the urban scale to the visual experience of a single person/dancer.
- ItemZlepšení spolupráce a komunikace rodičů s vychovateli formou pravidelných aktivních schůzekProcházková, Zuzana; Brzáková Beksová Kateřina, ThDr. Th.D. : 64103Pedagogický projekt se zaměřuje na zlepšení komunikace mezi vychovatelem a rodiči dětí, které začnou navštěvovat školní družinu. Děti budou žáci 1. ročníku ZŠ. V teoretické části je popsáno, z odborného hlediska, jakým způsobem je možné pracovat na kvalitní komunikaci, spolupráci a důvěře mezi vychovatelem, rodičem a dětmi. Také jakým způsobem začlenit kooperaci rodičů do volnočasových aktivit. Dalším z cílů je podpoření vzájemné spolupráce v rámci výchovy ve školní družině. V praktické části projektu jsou popisovány samotné schůzky a setkání s rodiči a dětmi. Je zde snaha o aplikaci získaných oborných znalostí z teoretické části.