Rybářský kroužek jako součást výchovné práce s chlapci ve středisku výchovné péče

Abstract
Cílem této práce je zpracování pedagogického projektu, ve kterém se žáci 2. stupně základní školy v internátním oddělení střediska výchovné péče naučí prostřednictvím rybářského kroužku základy ochrany přírody a rybaření. Projekt je primárně zaměřený na motivaci a podporu vhodného trávení volného času těchto chlapců. V této práci je popsána problematika poruch chování, edukace etopedických jedinců, výchovy mimo vyučování a volnočasových aktivit. Jsou uvedeny vstupní a ověřovací testy a další dokumenty potřebné pro chod kroužku. Teoretická část práce pojednává o poruchách chování, edukaci etopedických jedinců, o volném času, jeho funkci a o výchově mimo vyučování. Praktická část zahrnuje návrh a popis projektu zaměřeného na vhodné trávení volného času etopedických jedinců.
The aim of this work was to develop a pedagogical project, in which the pupils of the 2nd grade of primary school in the boarding department of the center of educational care learn the basics of nature conservation and fishing through the fishing club. The project was primarily focused to motivate and support the appropriate leisure time of these boys. This work describes the issue of behavioral disorders, education of ethopedic individuals, out-of-school education and leisure activities. Entrance and verification tests and other documents necessary for the operation of the club are part of that work. The theoretical part of this thesis deals with behavioral disorders, education of ethopedic individuals, leisure time, its functions and leisure time education. The practical part includes the design and description of a project focused on the appropriate leisure time of ethopedic individuals.
Description
Subject(s)
Motivace, rybářství, poruchy chování, volný čas, zájmové činnosti, Motivation, fisheries, behavioral disorders, leisure time, hobby activities
Citation
ISSN
ISBN
Collections