Jóga v distanční výuce tělesné výchovy na 2. stupni ZŠ

Abstract
Tato bakalářská práce byla vypracována za cílem vytvoření deseti lekcí jógy, které jsou pro distanční formu výuky tělesné výchovy. Zároveň je možné tyto lekce použít i v kontaktní výuce. Lekce jsou zaměřeny pro děti staršího školního věku, tedy pro žáky druhého stupně základní školy. V teoretické části je zpracována historie jógy, rozlišení druhů jógy a jejich popis. Dále vliv jógy na zdraví člověka, problematika z oblasti staršího školního věku a uplatnění jógy v tělesné výchově. V praktické části jsou podrobně popsány jednotlivé lekce. Každá lekce je zaměřena na jiné téma. Ke každé z lekcí je vytvořen videozáznam průběhu lekce, který je zároveň hlavním výstupem praktické části této bakalářské práce.
This bachelor's thesis was made to create ten yoga lessons that for distance learning of physical education. These ten lessons also can be used in ordinary teaching. The lectures are aimed at children attending the secondary level of elementary school. The theoretical part of this thesis deals with the history of yoga, the distinction of different types of yoga and their description. Furthermore, it includes the impact of yoga on human health, issues concerning children at this age, and yoga in physical education. The practical part describes individual lectures in detail. Each lecture focuses on a different topic. A video recording is created for each of the lectures, which is also the main output of the practical part of this bachelor's thesis.
Description
Subject(s)
jóga, starší školní věk, tělesná výchova, distanční výuka, yoga, older school age, physical education, distance learning
Citation
ISSN
ISBN