Chování spotřebitele ve vybraném sektoru služeb

Title Alternative:Consumer behavior in selected service sector
Loading...
Thumbnail Image
Date
2015
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Technická Univerzita v Liberci
Abstract
Bakalářská práce se zabývá tématem chování spotřebitele v cestovním ruchu. Cílem práce je analyzovat chování zákazníků vybrané cestovní agentury. Při analýze se vychází z dat o prodejích zájezdů touto agenturou za poslední čtyři roky. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. V teoretické části práce jsou objasněna specifika marketingu cestovního ruchu, popsán nákupní proces a faktory ovlivňující chování spotřebitele v této oblasti. Dále je provedeno rozdělení účastníků cestovního ruchu dle různých sociologických typů a charakterizován cílový segment spotřebitelů cestovních kanceláří a cestovních agentur. Jsou zde též vysvětleny některé všeobecně užívané pojmy z oblasti cestovního ruchu. Praktická část je zaměřena na konkrétní cestovní agenturu, která byla charakterizována pomocí SWOT analýzy a popisu nákupního procesu v agentuře. Stěžejní částí práce je
 analýza dat o prodejích zájezdů cestovní agentury v letech 2011 až 2014. Závěrem jsou interpretovány výsledky a uvedena doporučení pro další rozvoj agentury.
Description
45 stran :ilustrace, grafy +1 CD-ROM
Subject(s)
consumer behavior, tourism marketing, travel agencies, spotřebitelské chování, marketing cestovního ruchu, cestovní kanceláře
Citation
ISSN
ISBN