Komparativní přístup při vstupu na nový trh v automobilovém průmyslu

Title Alternative:Comparative approach in entering a new market in automotive industry
Loading...
Thumbnail Image
Date
2014
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Technická Univerzita v Liberci
Abstract
Předmětem diplomové práce ''Komparativní přístup při vstupu na nový trh v automobilovém průmyslu'' je současné působení společnosti ŠKODA AUTO a.s. v Indii a doporučení vstupu na vhodný, atributově podobný trh. První dvě kapitoly se věnují teoretickým souvislostem, jsou zde shrnuty poznatky o obchodní politice zemí a možnosti působení firem na mezinárodních trzích. Zejména jsou zdůrazněny formy vstupu, důležitost průzkumu podnikatelského prostředí a rizika se vstupem na nový trh související. Analytická část práce je zaměřena na vývoj automobilového průmyslu a působení ŠKODA AUTO a.s. v tomto odvětví a na další kroky společnosti v oblasti prodeje automobilů. Z důvodu negativního celosvětového hospodářského vývoje je rozhodnuto managementem ŠKODA AUTO a.s. o diverzifikaci aktivit společnosti i na jiné trhy. Pro expanzi společnosti je vybrán indonéský trh, který bude srovnán s trhem indickým. Závěr práce je věnován komparaci obou trhů a definování shodných rysů a návrhu komparativního přístupu pro indonéský trh. V rámci tohoto postupu je Indonésie doporučena jako země vhodná pro vstup ŠKODA AUTO a.s.
Description
113 s., 10 s. příl. :il., tab., grafy +1 CD ROM
Subject(s)
international trade, automobile industry, mezinárodní obchod, automobilový průmysl
Citation
ISSN
ISBN