Nové možnosti výuky anatomie u zdravotnických záchranářů

Abstract
Výuka anatomie představuje základní předpoklad pro studium nelékařských zdravotnických oborů, včetně zdravotnických záchranářů. Aby zdravotnický záchranář mohl poskytovat specifickou ošetřovatelkou péči, musí úspěšně absolvovat kvalifikační vzdělávání a po celou dobu studia je provázen právě znalostmi anatomie. Moderní metody výuky anatomie zvyšují efektivitu učení studenů. Bakalářská práce je zaměřena na vzdělávání zdravotnických záchranářů v České republice s důrazem na moderní metody výuky anatomie. Teoretická část se zabývá vzděláváním ve studijním programu Zdravotnické záchranářství, moderními metodami výuky anatomie, jejich využitím, pozitivy i negativy. Část výzkumná, se zabývá problémovými oblastmi při výuce anatomie, přínosem nových možností výuky anatomie a doporučením studentů programu Zdravotnické záchranářství k výuce anatomie.
Anatomy is an essential subject for the students of non-medical health-care disciplines, including paramedical courses. In order for paramedics to be able to provide specific medical assistance, they need to successfully complete a qualification study course, including anatomy. Modern methods of teaching anatomy improve the effectiveness of students' learning. This BA thesis focuses on the training of paramedics in the Czech Republic, with an emphasis on the modern methods of teaching anatomy. The theoretical part deals with the description of the Medical Rescue study programme, modern methods of teaching anatomy, their application, pros and cons. This is followed by a research which deals with problems in the teaching of anatomy, the benefits of the new possibilities of teaching anatomy and the recommendations for the students of the Medical Rescue programme regarding the subject of anatomy.
Description
Subject(s)
anatomie, zdravotnické záchranářství, moderní metody, výuka, přednemocniční neodkladná péče, anatomy, medical rescue, modern methods, teaching, prehospital emergency care
Citation
ISSN
ISBN