Marketingová komunikace podniku PFT, spol. s r. o.

Title Alternative:Marketing Communication of the Company PFT, spol. s r. o.
Loading...
Thumbnail Image
Date
2014
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Technická Univerzita v Liberci
Abstract
Tématem diplomové práce je optimalizace marketingové komunikace společnosti PFT. Cílem práce je objasnění faktorů, které jsou pro zákazníky kupující plastová okna či dveře nejdůležitější, a na jejich základě stanovení vhodné marketingové komunikace cílené na privátní zákazníky, kteří se v závislosti na stále trvající ekonomické krizi stali hlavní cílovou skupinou společnosti. Nejprve se práce zaměřuje na teoretická východiska marketingu a marketingové komunikace. Následně je v praktické části analyzována dosavadní marketingová komunikace společnosti, vyhodnocen marketingový výzkum a navržena možná řešení marketingové komunikace zaměřená na novou skupinu konečných zákazníků.
Description
108 s., 5 s. příl. :il., tab., grafy +CD ROM
Subject(s)
communication in marketing, marketingová komunikace
Citation
ISSN
ISBN