Společné rysy iluze osobního společníka ve videohrách pro jednoho hráče: The Last Guardian a Uncharted 4: A Thief's End

Abstract
Tato práce se zabývá společnými rysy iluze osobního společníka ve videohrách pro jednoho hráče a porovnává hry The Last Guardian a Uncharted 4: A Thief's End, které takového digitálního společníka obsahují. Mou hypotézou je, že ačkoliv jsou obě hry velmi odlišné, co se společníků týče, budou jejich umělou inteligencí ovládané postavy mít určité rysy společné.
This thesis deals with the common features of the illusion of companionship in single-player video games and compares the games The Last Guardian and Uncharted 4: A Thief's End, which contain such digital companions. My hypothesis is that although both games are very different in terms of companions, their artificial intelligence-controlled characters will have certain features in common.
Description
Subject(s)
osobní společník, interaktivita, nezávislost, postava, spolupráce, umělá inteligence, videohry, vztah, artificial intelligence, character, companion, cooperation, independence, interactivity, relationship, video games
Citation
ISSN
ISBN