Marketingová komunikace společensky odpovědného podniku

Abstract
Předmětem diplomové práce je marketingová komunikace společensky odpovědného podniku, konkrétně autorizované obalové společnosti EKO-KOM, a.s. Marketingová komunikace tvoří jednu z hlavních činností společnosti, jelikož informování veřejnosti a šíření myšlenky o správnosti a prospěšnosti třídění odpadu je nezbytné pro fungování celého systému zpětného odběru. První část diplomové práce se věnuje pojmům jako je cirkulární ekonomika, rozšířená odpovědnost výrobce, autorizovaná obalová společnost a společenská odpovědnost firem. Následně je řešen sociální marketing, včetně marketingového mixu a teorie tvorby marketingové kampaně. Ve druhé části je představena společnost EKO-KOM. Poté je provedena analýza minulé i současné marketingové komunikace. Výsledkem diplomové práce je navržení komunikační kampaně pro společnost.
The subject of the diploma thesis comprises marketing communication of sociallyresponsible company, namely authorized packing company EKO-KOM, a.s. Marketingcommunication constitutes one of most important activities of the company, since information of the general public and spread of idea of rightness and benefit of waste separation is essential for working of the whole take-back system. The first part of diploma thesis is dedicated to the terms as circular economy, extended producer responsibility, authorized packing company and corporate social responsibility. Then, the social marketing is addressed,including marketing mix and theory of marketing campaign creation. In the second part, the company EKO-KOM is introduced. After that, the analysis of past and present marketing communication is executed. The outcome of diploma thesis is proposal of communication campaign for company EKO-KOM.
Description
Subject(s)
autorizovaná obalová společnost, cirkulární ekonomika, komunikační kampaň, recyklace, sociální marketing, společenská odpovědnost, třídění odpadu, Zelený bod, authorized packing company, circular economy, communication campaign, Green dot, recycling, social marketing, social responsibility, waste separation
Citation
ISSN
ISBN