Implementace komunikačního mixu na Facebooku ve společnosti Festool

Title Alternative:Implementation of the Communication Mix on Facebook at Festool Company
Loading...
Thumbnail Image
Date
2014
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Technická Univerzita v Liberci
Abstract
Práce se zabývá implementací komunikačního mixu na Facebooku pro společnost Festool. Teoretická část práce se věnuje znalostem z oblasti marketingové komunikace, zejména nástrojům komunikačního mixu a oblasti firemní komunikace. Cílem práce je návrh cíle včetně komunikační strategie a její realizace na sociální síti Facebook pro zmíněný podnik. Zhodnocení potenciálu sociálních sítí pro komerční účely vyplývá z vlastního průzkumu možností jednotlivých platforem a jejich vývoji v oblasti komunikace firem a koncových zákazníků. Významnou část práce tvoří představení společnosti, analýza současných marketingových aktivit vybrané společnosti. Na základě získaných informací diplomová práce navrhuje detailní plán pro efektivní komunikaci mezi společností Festool a jejími příznivci, registrovanými na síti Facebook, se záměrem užšího kontaktu a tvorby pozitivní image podniku.
Description
104 s., 11 s. příl. :il., tab., grafy +CD ROM
Subject(s)
communication in marketing, Facebook, marketingová komunikace, Facebook
Citation
ISSN
ISBN