Inovativní marketing jako zdroj konkurenceschopnosti

DSpace Repository

Show simple item record

dc.contributor.author Dědková, Jaroslava
dc.date.accessioned 2020-12-17T10:02:31Z
dc.date.available 2020-12-17T10:02:31Z
dc.date.issued 2020-12-17
dc.identifier.isbn 978-80-7494-522-9
dc.identifier.uri https://dspace.tul.cz/handle/15240/158289
dc.description.abstract PhDr. Ing. Jaroslava Dědková, Ph.D. je odbornou asistentkou na Katedře marketingu a obchodu na Ekonomické fakultě Technické univerzity vLiberci. V pedagogické oblasti se věnuje marketingu, strategickému marketingu, spotřebitelskému chování a regionálnímu marketingu. Ve vědecké oblasti se věnuje problematice konkurenceschopnosti a vposledních letech inovativnímu marketingu. Předkládaná monografie snázvem Inovativní marketingjako zdroj konkurenceschopnostizachycuje problematiku inovativního marketingu. Podniky, které si chtějí udržet své postavení na trhu, musí mnohem více přemýšlet, jak si udržet zákazníky nebo jak získat zákazníky nové. Proto se musí neustále zabývat novými metodami, tvůrčími postupy a inovacemi, které jim mohou přinést nové zisky. Problematika využívání inovativního marketinguje založena na poznání požadavků zákazníků a marketingových inovacích, které tyto požadavky umí splnit.Hlavním cílem monografie je posoudit využívání nástrojů inovativního marketingua jejich dopadů na podniky a spotřebitele. cs
dc.language.iso cs cs
dc.publisher Technická univerzita v Liberci cs
dc.subject inovace
dc.subject inovativní marketing
dc.subject konkurenceschopnost
dc.subject konkurenční výhoda
dc.subject nástroje a dopady inovativního marketingu
dc.subject kvalitativní a kvantitativní výzkum
dc.title Inovativní marketing jako zdroj konkurenceschopnosti cs
dc.contributor.opponent Hes, Aleš
local.faculty Ekonomická fakulta


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace

Advanced Search

Browse

My Account