Žák se specifickými poruchami učení a chování na střední škole

Abstract
Bakalářská práce se zabývá specifickými poruchami učení a chování u žáků na středních školách. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zabývá specifickými poruchami učení a chování, jejich terminologií, etiologií, výskytem, projevy u dětí a dospívajících jedinců. V teoretické části jsou dále popsané podmínky vzdělávání žáků se specifickými poruchami učení a chování na středních školách.Praktická část je zaměřena na učitele a žáky středních škol. Průzkum byl proveden pomocí párového dotazníku. Cílem bylo zjistit výskyt specifických poruch učení a chování na středních školách a popsat, jaké podmínky mají žáci s těmito poruchami při vzdělávání na středních školách. V závěru je uvedeno vyhodnocení průzkumu.
The bachelor thesis deals with specific learning and behavior disorders of secondary school pupils. The thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part deals with specific learning and behavior disorders, their terminology, etiology, occurrence, manifestations in children and adolescents. The theoretical part describes the conditions of education of pupils with specific learning and behavior disorders at secondary schools.The practical part is focused on teachers and high school students. The research was carried out using a paired questionnaire. The aim was to identify the occurrence of specific learning and behavioral disorders in secondary schools and to describe the conditions for pupils with these disorders in secondary school education. Finally, the evaluation of research is presented.
Description
Subject(s)
Specifické poruchy učení, specifické poruchy chování, dospívání, střední škola, ADHD, ADD, specific learning disorders, specific behavioral disorders, adolescence, high school, ADHD, ADD
Citation
ISSN
ISBN