Uplatnění sociálních sítích v obchodním modelu elektronického podnikání

Title Alternative:Applying of social networks in the business model of e-commerce
Loading...
Thumbnail Image
Date
2013
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Technická Univerzita v Liberci
Abstract
Tématem této diplomové práce je uplatnění sociálních sítí v obchodním modelu elektronického obchodu. Jejím cílem je vytvoření komplexního obrazu o používání sociálních sítí v oblasti obchodu a marketingu. Práce obsahuje nejnovější poznatky a statistiky vytvořené odborníky na sociální média, marketing a f-commerce. Obsahuje podrobné vysvětlení moderního pojmu f-commerce a dalších aspektů týkajících se obchodování na sociálních sítí. Další části se věnují aplikací f-commerce na jednotlivé obchodní aktivity a její uplatnění v oblasti dnešního marketingu. V závěru práce se nachází návrhy strategií pro úspěšný obchodní model, jeho výhody a nevýhody a doporučení pro bezproblémový provoz f-commerce řešení.
Description
72 s. :obr., grafy +CD ROM
Subject(s)
electronic business, Internet social networks, elektronické podnikání, internetové sociální sítě
Citation
ISSN
ISBN