Browsing by Author "Vaněk, Václav"
Now showing 1 - 4 of 4
Results Per Page
Sort Options
- ItemAspekty práce projektového manažera při přípravě a řízení projektů financovaných z fondů Evropské unie(2010-01-01) Vaněk, Václav
- ItemAspekty práce projektového manažera při přípravě a řízení projektů financovaných z fondů Evropské unie(Technická Univerzita v Liberci, 2010-01-01) Vaněk, Václav; Antlová, KláraThe aim of the Bachelor Degree thesis {\clqq}Aspects of the work of project manager in the preparation and management of projects financed from European Union funds" is to provide a basic outline of regional and structural policy in the European Union and draw financial support from EU funds. The work is divided into two parts. The first part describes the objectives of regional and structural policy of the EU, instruments for its implementation and the basic principles of function of EU funds. Followed by a second part, which aims to give an overview of the project management and briefly introduce the methodology of development of projects requesting a contribution from EU funds. At the conclusion of this work is then given the key findings related to project management in the EU funds.
- ItemProjekční studie rozvoje strojírenské firmy VANĚK s.r.o. Trutnov(Technická univerzita v Liberci, 1995-01-01) Vaněk, Václav; Kubias, Sáva (vedoucí práce)Práce v deseti kapitolách popisuje jednu z možných cest rozvoje malé strojírenské firmy v podmínkách České republiky. Utajená VŠKP
- ItemUplatnění sociálních sítích v obchodním modelu elektronického podnikání(Technická Univerzita v Liberci, 2013-01-01) Vaněk, Václav; Antlová, KláraTématem této diplomové práce je uplatnění sociálních sítí v obchodním modelu elektronického obchodu. Jejím cílem je vytvoření komplexního obrazu o používání sociálních sítí v oblasti obchodu a marketingu. Práce obsahuje nejnovější poznatky a statistiky vytvořené odborníky na sociální média, marketing a f-commerce. Obsahuje podrobné vysvětlení moderního pojmu f-commerce a dalších aspektů týkajících se obchodování na sociálních sítí. Další části se věnují aplikací f-commerce na jednotlivé obchodní aktivity a její uplatnění v oblasti dnešního marketingu. V závěru práce se nachází návrhy strategií pro úspěšný obchodní model, jeho výhody a nevýhody a doporučení pro bezproblémový provoz f-commerce řešení.