Malé a střední podnikání v České republice a vstup nové firmy na trh

Title Alternative:Small and Madium Enterprises in Czech Republik and Entry by New Firms Into a Market
Loading...
Thumbnail Image
Date
2012
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Technická Univerzita v Liberci
Abstract
Předmětem práce je analýza současného podnikatelského prostředí pro podmínky malého a středního podniku v České republice. Problematika je ukázána na příkladu nově zakládané fiktivní firmy, zabývající se hostinskou činností, která se snaží vstoupit na trh. V první části je rozebrán hospodářský vývoj malého a středního podnikání v souvislostech se státní politikou a její vliv na malé a střední podniky. Další části představují podnikatelské prostředí, ukázku možnosti využití finanční nebo nefinanční podpory podnikání a legislativními možnostmi pro založení podnikání. Překážky ve vstupu do podnikání se projevují v legislativních průtazích nebo nedostupnosti finančních prostředků pro začátek podnikání. Tyto bariéry vstupu způsobují znekvalitňování podnikatelského prostředí a snižování počtu nových podnikatelů vstupujících na trh.
Description
73 s., 7 s. příl. :obr., tab., grafy +CD ROM
Subject(s)
small and medium-sized business, malé a střední podnikání
Citation
ISSN
ISBN