Práce s ilustracemi jako s nástrojem pro rozvoj slovní zásoby u dětí předškolního věku

Abstract
Cílem bakalářské práce je analyzovat vybranou skupinu dětí v mateřské škole a posoudit úroveň jejich slovní zásoby. Dalším krokem je vytvořit, zrealizovat a vyhodnotit program, který za pomoci (s pomocí) práce s ilustracemi podpoří rozvoj daných oblastí. Každá část programu bude obsahovat reflexi a doporučení pro další práci s dětmi.
The aim of this thesis is to analyze a selected group of children in kindergarten and find out the level of their vocabulary. The next step is to create, implement and evaluate a program that will support the development of the areas through the use of illustrations. Each part of the program will include reflection and recommendations for further work with children.
Description
Subject(s)
mateřská škola, předškolní dítě, slovní zásoba, komunikační schopnosti, ilustrace, rozvoj komunikačních schopností, práce s dětmi, nursery school, preschool child, vocabulary, communication skills, illustration, development of communication skills, work with children
Citation
ISSN
ISBN