Spokojenost zákazníků vybraného podniku

Abstract
Diplomová práce se věnuje analýze spokojenosti zákazníků vybraného podniku, kterým bylo občerstvení U Bati v Turnově, kde byl na toto téma proveden marketingový výzkum pomocí dotazníkového šetření. Nejprve jsou v teoretické části diplomové práce vymezena teoretická východiska ohledně spokojenosti zákazníků a jejího měření, která jsou následně aplikována do části praktické. V praktické části práce autorka nejprve představila samotný podnik občerstvení U Bati, určila vhodnou metodu sběru dat a analyzovala získaná data z dotazníkového šetření. Tímto vyhodnocením se získaly jednotlivé atributy, které by měl podnik zlepšit, autorka následně v závěrečné části diplomové práce navrhla řešení k zlepšení míry spokojenosti s těmito atributy.
The diploma thesis deals with the analysis of customer satisfaction of the chosen company called Baťa Refreshments in Turnov where a marketing research via questionnaire-based survey was carried out. The theoretical part defines theoretical findings concerning customer satisfaction and its measurement, which are subsequently applied in the research of the practical part of the thesis. Firstly, the practical part introduces the company of Baťa Refreshments itself, then it determines a suitable method for collecting data and analyses them at the end of the process. Finally, the analysis shows certain qualities which would help the company to prosper. Taking these qualities into consideration, certain suggestions for improving the extent of customer satisfaction are put forward in the final part of the thesis.
Description
Subject(s)
zákazník, spokojenost zákazníka, měření spokojenosti zákazníka, marketingový výzkum, dotazníkové šetření, customer, customer satisfaction, measurement of customer satisfaction, marketing research, survey
Citation
ISSN
ISBN