Dynamika vstřikovacího systému Common Rail

Title Alternative:DYNAMIKA VSTŘIKOVACÍHO SYSTÉMU COMMON RAIL.
Abstract
Disertační práce navazuje na mojí diplomovou práci Stanice na zkoušení palivových systému Common Rail. Samotná práce se zabývá analýzou vstřikovacího systému BOSCH se zaměřením na sledování parametrů vysokotlakého vstřikovače systému Common Rail. Dále pak obsahuje experimentálně získaná data ze zkušební stanice a tvorbu vlastního verifikovaného matematického modelu. Vybraná data získaná z měření jsou pak porovnána s matematickým modelem. Práce tak tvoří soubor analytických poznatků z dané problematiky a přináší nové postupy získávání potřebných dat a jejich vyhodnocení.
This doctoral thesis follows my dissertation thesis Station for testing fuel system Common Rail. The work itself deals with analysis of the injection system BOSCH with focus on monitoring of the parametres of high pressure system Common Rail. It also contains experimentally obtained data from the testing station and creation of own verified mathematical model. Then the selected data from measuring are compared with mathematical model. The thesis creates a set of analytical knowledge from the given issue and brings new methods for obtaining necessary data and their evaluation.
Description
Subject(s)
Common Rail, vstřikování paliva, simulace, testovací stanice, vstřikovač, Common Rail, fuel injection, simulation, test station, injector
Citation
ISSN
ISBN
Collections