Využití didaktických her v hodinách českého jazyka a literatury na 2. stupni ZŠ

Abstract
Bakalářská práce Využití didaktických her v hodinách českého jazyka a literatury na2. stupni ZŠ shrnuje základní teoretické poznatky z oblasti psychologie dětské hrya pedagogické metodologie aktivizačních výukových metod, mezi které řadímei didaktickou hru. Práce vyzdvihuje význam a úlohu her pro život dětí a tedy i jejichdůležitost ve výchovně vzdělávacím procesu. Možnosti, způsoby i zákonitostivyužívání didaktických her při výuce českého jazyka a literatury na základní školejsou hlavními principy pro soubor metodických listů. Náměty a tipy pro tvorbudidaktických jazykových her tvoří nejpodstatnější část práce a učitelé zde mohoučerpat množství nápadů.
This bachelor thesis about Use of didactic games in Czech language lessons forpupils of second grades at primary schools summarizes basic theoretical findings inthe field of psychology of infant games and pedagogical methodology of specificactivating teaching methods, which is the category where we can put the didacticgame in. This thesis emphasizes the importance and function of the didactic games ininfants life, upbringing and education. The ways and possibilities of using thedidactic games in the lessons of Czech language and literature at primary schools arethe main principles of methodical notes. Motives and tips for creating a didactic gameis the most essential part and teachers can get inspired by this thesis.
Description
Subject(s)
didaktická hra, český jazyk a literatura, metodický list, výchova, vzdělávání, vyučovací metody, didactic game, Czech language and literature, methodical note, upbringing, education, teaching methods
Citation
ISSN
ISBN