Využití trackovacích kódů a Facebook pixelu pro monitoring online marketingových aktivit

Abstract
Diplomová práce se zabývá sociálními medii a jejich analýzou. Předmětem práce je představení sociálních medií a jejich možností pro propagaci podniku a získaní relevantních informací pro podnik. V tomto díle jsou charakterizovány vlastnosti sociálních médií, představení možností analýzy sociálních medií a možností propagace firmy přes sociální media spojené s aktuálními trendy. Součástí práce je spolupráce s firmou Galatea group a.s., která pro práci poskytuje data. Cíle práce je tedy zanalyzovat a popsat získaná data. Navrhnout možnosti využití nových technologií Facebook Pixel a UMT parametrů pro zlepšení informovanosti podniku. A prezentovat nové možnosti propagace podniku na základě získaných dat, studovaných trendů, teoretických znalostí a konzultace přání na zlepšení s firmou Galatea.
Diploma thesis is based around social media and analysis of social media. The core of the thesis is the introduction of social media, marketing opportunities and relevant data mining from social media for business. In this thesis are described basics of social media, options for social media analysis and options for business marketing based on relevant trends. Part of the thesis are data made available by the company Galatea group a.s. The goal of this thesis is to analyze and describe said data, make a case for using new tracking technologies like Facebook Pixel and UMT parameters to improve customer knowledge. Lastly, there will be a design of a new solution for marketing for the business based on data analysis, market trends, gained knowledge and consultation with company Galatea.
Description
Subject(s)
Sociální sítě, Facebook, marketing, UTM parametry, Social media, Facebook, marketing, UTM parameters
Citation
ISSN
ISBN