Komunikační strategie vybraného podniku

Abstract
Diplomová práce Komunikační strategie vybrané firmy pojednává o problematice marketingové komunikace firmy Lawi Sport, s. r. o. Hlavním cílem diplomové práce je zanalyzování komunikační strategie vybrané firmy, se kterou firma vstupuje na trh, porovnání komunikační strategie s konkurencí a následné zhodnocení. Předpokládaný přínos diplomové práce je získání teoretického východiska pro zpracování práce v oblasti marketingové komunikace a následná aplikace teoretických poznatků na praktickou situaci. Seznámení autorky práce s vybraným podnikem a jeho analýza používaných komunikačních strategií, kterými firma vystupuje nejen na veřejnosti, ale také na internetu. V návaznosti na zjištěné informace bude vyhotoveno dotazníkové šetření, které se bude zabývat informovaností respondentů o vybrané společnosti. Následná interpretace a zhodnocení získaných výsledků a návrh na zlepšení marketingové komunikace podniku.
A thesis Communication strategy of chosen company deals with issues of marketing communication of Lawi Sport, s. r. o. company. The main goal of this thesis is an analysis of communication strategy of the selected company which is used for entering the market, comparasion of a communication strategy with competition and following evaluation. The expected benefit of diploma thesis is to obtain a theoretical basis for the field of marketing communication and subsequent application of theoretical knowledge to the practical situation. Introduction the author of the thesis with the selected company and her analysis of used communication strategies that are used by the company not only in public but also on social networks. In connection with the obtained information, a questionnaire survey will be completed. This survey will deal with respondents awareness of the selected company and finding communication canals of which were used to get know about the company. Subsequent interpretation and evaluation of the results obtained and proposal to improve the current situation.
Description
Subject(s)
Komunikační strategie, marketing, marketingová komunikace, komunikační mix, osobní prodej, sociální sítě, reklama, komunikační cíle, Communication strategy, marketing, communication mix, marketing communication, advertising, social networks, personal selling, communication aims
Citation
ISSN
ISBN