Vstup vybraného podniku na německý trh

Abstract
Předmětem diplomové práce, která nese název Vstup vybraného podniku na německý trh, je prostřednictvím analýzy vnějšího a vnitřního prostředí vybrat nejvhodnější formu vstupu konkrétního podniku na zahraniční trh. První část diplomové práce je věnována teoretickým východiskům situační analýzy, konkrétně analýze vnějšího a vnitřního prostředí a SWOT analýze. Dále jsou v teoretické části přiblíženy formy vstupu na zahraniční trh. Následuje kapitola věnovaná koncepci a metodice primárního a sekundárního výzkumu, které vedou k naplnění cíle diplomové práce. Praktická část diplomové práce obsahuje představení podniku a analýzy popsané v teoretické části, jejichž výstupy jsou podkladem pro výběr formy vstupu vybraného podniku na německý trh.
The goal of this thesis called Entry of a Select Enterprise into the German Market is to choose the best form of entry of a specific enterprise into a foreign market based on an analysis of internal and external environment. The first part of the thesis focuses on theoretical points of departure for a situation analysis, specifically an analysis of external and internal environment and a SWOT analysis. The theoretical part also discusses the different forms of entry into a foreign market. The next chapter includes the concept and methodology of primary and secondary research that will help to achieve the goal of the thesis. The practical part of the thesis presents the enterprise and the analyses which are described in the theoretical part and the output of which becomes the basis for choosing the form of entry of the select enterprise into the German market.
Description
Subject(s)
Situační analýza, PEST analýza, vnitřní analýza firmy, SWOT analýza, formy vstupu na zahraniční trh, primární výzkum, sekundární výzkum, Německo, Situation analysis, PEST analysis, internal analysis, SWOT analysis, forms of entry into a foreign market, primary research, secondary research, Germany
Citation
ISSN
ISBN