Browsing by Author "Myslivec, Lukáš"
Now showing 1 - 3 of 3
Results Per Page
Sort Options
- ItemThe role of student satisfaction and student loyalty on intention to return to the specific university: A comparative study of UK and Czech Republic universityMyslivec, Lukáš; Demel Jaroslav, Ing. Ph.D.; Skolitel : 64111 Ducháčková Eva, prof. Ing. CSc.; Konzultant : 60633 Demel Jaroslav, Ing. Ph.D.; Konzultant2 : 65654 Mirza MohamedVzdělávací zařízení v současné době čelí mnohým výzvám. Hlavní výzvou vysokého školství je být konkurenceschopný na trhu vzdělávání. Jednou z cest k získání konkurenční výhody je spokojenost a loajalita zákazníků studentů. Bakalářská práce si klade za cíl identifikovat atributy, které mají vliv na spokojenost studentů s nabízenými službami univerzity; určit vztah mezi spokojeností studentů a jejich loajalitou a v neposlední řadě určit vztah mezi loajalitou studentů a jejich ochotou pokračovat ve studiu na stávající instituci. Jako nástroj pro naplnění cíle byl použit marketingový výzkum, konkrétně on-line a osobní dotazování, kterého se zúčastnili studenti the University of Huddersfield Business School a Ekonomické fakulty Technické univerzity v Liberci. Výsledky výzkumu poukazují na fakt, že identifikované a analyzované atributy mají signifikantní a pozitivní vliv na spokojenost studentů. Dále lze na základě výsledků výzkumu konstatovat, že spokojenost studentů má významný vliv na jejich loajalitu a následnou ochotu pokračovat ve studiu na současné vzdělávací instituci. Jelikož byl tento výzkum proveden pouze na dvou univerzitách, bylo by vhodné, ho rozšířit o další vyšší vzdělávací instituce.
- ItemVstup vybraného podniku na německý trhMyslivec, Lukáš; Ungerman Otakar, Ing. Ph.D. : 59360; Vošoustová Marcela, Ing. Konzultant2 : 66433Předmětem diplomové práce, která nese název Vstup vybraného podniku na německý trh, je prostřednictvím analýzy vnějšího a vnitřního prostředí vybrat nejvhodnější formu vstupu konkrétního podniku na zahraniční trh. První část diplomové práce je věnována teoretickým východiskům situační analýzy, konkrétně analýze vnějšího a vnitřního prostředí a SWOT analýze. Dále jsou v teoretické části přiblíženy formy vstupu na zahraniční trh. Následuje kapitola věnovaná koncepci a metodice primárního a sekundárního výzkumu, které vedou k naplnění cíle diplomové práce. Praktická část diplomové práce obsahuje představení podniku a analýzy popsané v teoretické části, jejichž výstupy jsou podkladem pro výběr formy vstupu vybraného podniku na německý trh.