Produktová strategie podniku

Abstract
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou produktové strategie podniku. Hlavním cílem je představení výrobkového mixu společnosti a následné provedení analýzy životního cyklu vybraného produktu. V teoretické části práce jsou na základě odborné literatury vymezeny základní pojmy související s marketingovým mixem, produktem a jeho životním cyklem. Praktická část nejprve blíže představuje vybraný podnik a jeho výrobkový mix a poté analyzuje životní cyklus konkrétního produktu. V závěru práce jsou na základě teoretických poznatků a provedené analýzy navržena vhodná strategická opatření ke zlepšení současné situace.
This bachelor thesis deals with the issue of the product strategy of a company. The main aim is the introduction of the company´s product mix and a subsequent analysis of its product life cycle. In the theoretical part, based on technical literature, there are defined basic terms related to marketing mix, product and the life cycle. The practical part describes in more detail the chosen enterprise and its product mix at first and after that analyses life cycle of a particular product. Based on theoretical knowledge and performed analysis, in the conclusion of the thesis, there are suggested suitable strategic arrangements for improvement of the current situation.
Description
Subject(s)
Marketing, marketingová strategie, marketingový mix, produkt, výrobkový mix, životní cyklus, Marketing, marketing strategy, marketing mix, product, product mix, life cycle
Citation
ISSN
ISBN