Online marketingová komunikace vybrané firmy

Abstract
Cílem této práce je navržení internetové marketingové komunikace pro operátora Kaktus. V první části této práce jsou charakterizováni uživatelé internetu a jsou shrnuta teoretická východiska marketingové komunikace na internetu. Nejvíce se zaměřuje na specifikace nejvyužívanějších sociálních sítí a možnosti jejich využití k marketingové komunikaci. Tato část je poté zakončena charakteristikou mobilních operátorů v České republice. Druhá část práce představuje virtuálního operátora Kaktus a jeho internetovou marketingovou komunikaci. Hlavní část práce se zabývá analýzou komunikace tohoto operátora prostřednictvím sociálních sítí Instagram a Facebook. Získané údaje jsou porovnány s teoretickými východisky. Na základě zjištěných výsledků jsou následně stanovena doporučení pro marketingovou komunikaci na obou sociálních sítích přímo pro danou společnost.
The aim of this work was to design internet marketing communication for mobile operator Kaktus. In the first part of this bachelor thesis, users of the internet are characterized and theoretical background of marketing communication on the internet is summarized. It especially focuses on specifications of the most used social networks and possibilities of their use for marketing communication. This part is then ended by the description of mobile operators in the Czech Republic. The second part of the work introduces virtual operator Kaktus and its internet marketing communication. The main part of this work deals with the analysis of communication of such operator via social networks Instagram and Facebook. Obtained data are compared with the theoretical bases. On the basis of the findings, recommendations are determined for marketing communication on both social networks tailored for the company.
Description
Subject(s)
Internet, internetová marketingová komunikace, sociální sítě, Facebook, Instagram, mobilní operátor, Internet, internet marketing communication, social networks, Facebook, Instagram, mobile operator
Citation
ISSN
ISBN