Exportní strategie firmy

Loading...
Thumbnail Image
Date
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Abstract
Cílem této bakalářské práce je analyzovat a zhodnotit exportní strategii společnosti Constellium Extrusions Děčín, s. r. o. V první části jsou teoreticky vymezeny formy vstupu na zahraniční trhy, rizika související se vstupem, dále obchodní politiky států, Exportní strategie České republiky pro období 2012-2020 a státní podpora vývozu. Následně je představena a popsána společnost, která své produkty exportuje do různých částí světa.V praktické části jsou analyzovány a vzájemně komparovány exportní strategie firmy se zaměřením na stávající trhy v rámci Evropy a exportní strategie se zaměřením na nové trhy - budování pozic mimo Evropu. Správné nastavení exportní strategie pro konkrétní trh je klíčové k dosažení obchodního úspěchu.
The aim of this bachelor thesis is to analyze and evaluate the export strategy of the company Constellium Extrusions Děčín, s. r. o. The first part includes forms of entry into foreign markets, trade policy of the states, export strategy of the Czech Republic for the period 2012-2020 and state support of export. Subsequently, the company is introduced and described, chosen company exports its products into different parts of the world. In the practical part,the export strategy of the company is analyzed and compared export strategy with the focus on the existing markets within Europe and the export strategy focusing on new markets - building positions outside Europe are compared. Proper setting of the export strategy is the key to achieve a business success on the market.
Description
Subject(s)
Analýza trhu, asijská země, Evropa, Evropská Unie, export, mezinárodní obchod, NAFTA trhy, strategie, Market analysis, asian country, Europe, the European Union, export, international trade, NAFTA markets, strategy
Citation
ISSN
ISBN