Maloobchodní činnosti v Lidl Česká republika v.o.s.

Loading...
Thumbnail Image
Date
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Abstract
Tato bakalářská práce se zabývá maloobchodními činnostmi ve vybraném podniku Lidl Česká republika v.o.s. Práce je rozdělena do dvou částí. První, teoretická, část se věnuje vymezení pojmů souvisejících s maloobchodem, uvedení do problematiky maloobchodních činností a charakterizování zákazníka. Následující, praktická, část se zaměřuje na současný stav prováděných maloobchodních činností vybranou společností. Za účelem zjištění, zda praktikované aktivity podniku jsou efektivní či nikoliv, bylo provedeno dotazníkové šetření, jímž se zabývá poslední část této závěrečné práce. Výstupní data průzkumu poukazují na úspěšnost a neúspěšnost jednotlivých činností z hlediska dotazovaných respondentů. Přínosem bakalářské práce je zjištění, zda aplikované maloobchodní činnosti dostatečně uspokojují potřeby a požadavky zákazníků, či zda a kde na trhu vznikají mezery.
This bachelor thesis deals with the retail activities in selected companyLidl Česká Republika v.o.s. The thesis is divided into two parts. The first, theoretical, section deals with the definition of concepts related to retail, introduction of retail activities and customer definition. The following, practical, section focuses on the current state of the retail activities performed by the selected company. In order to find out whether the activities provided by the company are effective or not, a questionnaire inquiry was carried out, which the last part of this final thesis deals with. Output data of the survey point to the success and failure of individual activities from the point of view of respondents. The benefit of the bachelor thesis is to find out whether the applied retail activities sufficiently meet the needs and requirements of the customers or whether and where there are gaps in the market.
Description
Subject(s)
Maloobchod, maloobchodní činnosti, zákazník, komunikace, Retail, retail activities, customer, communication
Citation
ISSN
ISBN